اپیزود سوم سریال شرلوک و حرف های بازیگر ایرلندی


لحظه ی شروع فیلمبرداری اپیزود سوم فصل سوم Sherlock هر لحظه داره نزدیک میشه ... و به تبع ازاین واقعه ، این اواخر اخبار و جو شرلوکی داره بیشتر میشه

نقش اندرو اسکات چیست؟

البته جواب ها زیاد رضایت بخش نیست!!

اسکات:اگه حرفی بزنم منو می کشن!!


اندرو اسکات ، طی مصاحبه ای که داشته ، در پاسخ به سوالاتی در باره ی فصل سوم Sherlock

گفته : "اگر من بگم چه اتفاقی می افته ، اون ها منو می کشن ! اصلا نمی تونستم حدس بزنم

آخرین اپیزود  چطور می تونه تموم بشه ... حتی من رو هم شگفت زده کرد . در فصل سوم

فیلمبرداری فوق العاده ای شده ولی همگی ما از گفتن این که چه چیزی در فیلمنامه هست به

خانواده ها و دوستانمون منع شدیم . ما اجازه نداریم با کسی در این باره حرف بزنیم .

دکتر هو؟؟؟؟

 


اندرو اسکات ، بازیگر نقش جیم موریارتی شاید یکی از گزینه های احتمالی برای نقش دکتر دوازدهم

در سریال دکتر هو باشه ... خودش گفته که اگر به من پیشنهاد بدن ، بدم نمیاد قبول کنم ! با این حال

احتمال قویتر اینه که استیون موفات (شورانر این سریال) یک بازیگر ناشناخته برای این نقش انتخاب

کنه . از این ها که بگذریم  ، آقای اسکات  می تونه گزینه ی خوبی باشه

دلش می یاد نقشی به جز موریارتی داشته باشه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

E
ساعت1:11---9 مرداد 1392
یعنیییییی چیییی میشه .. واااااای کی آبان میشه سیزن 3 بیاد خدااااااااااااااااااااااااا

مرسی مطلب
پاسخ:خواهش می کنم.


نیلوفر
ساعت0:56---8 مرداد 1392
دارم کم کم نگران میشم کجایی؟
پاسخ:من اومدم!!


نیلوفر
ساعت0:38---7 مرداد 1392
نیستی؟هستی؟
پاسخ:الان هستم...


نیلوفر
ساعت16:13---6 مرداد 1392
کجایی تو پس؟

نیلوفر
ساعت10:23---6 مرداد 1392
میدونی چیه منه بدبخت هر کاری بکنم این روزا حالم خوب نیست اصن . هیچکیم نمیاد به حرفام گوش بده .
پاسخ:اخه چرا؟تو که خوب بودی؟


نیلوفر
ساعت10:21---6 مرداد 1392
چرا متنتو حذف کردی پس؟
پاسخ:نه می خواستم مطلب جدید بنویسم یه خبر جالب از شرلوک دیدم...


نیلوفر
ساعت12:05---3 مرداد 1392
آپ کردم دوست داشتی بیا آخه فهمیدم چرا این مدت اعصابم خرد بود!
پاسخ:خدا رو شکر!!


نیلوفر
ساعت19:39---2 مرداد 1392
همین موریارتیه همون که منم میشناسمش؟!اگه اون دکتر هو بسه تا آخر عمرم دکتر هو نگاه نمیکنم!خدایا ینی مت اسمیت بس نبود؟ما چه گناهی به درگاهت مرتکب شدیم ؟
پاسخ:اره همون که تو سریال شرلوک بود والا از وقتی خودم دیدم افسردگی گرفتم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | 16:8 | نویسنده : جسیکا کلایتورن |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.